Wednesday, March 23, 2016

Majlis Menyambut Menantu di Muzium Negeri Terengganu - Onemell

kan majlis belah perempuan dgn belah laki, jarak 1 bulan gak..
&....rupanya aku bunting pelamin...huhu
xsangka betul...sbb igt mase nikah tu waktu subur da hbis..rupanya masih ade rezeki...
alhamdulillah...mmg kitorg nk cpt pun cahaya mata..sbb kitorg mmg suke bdk2..

psl pregnant ni, nanti citer lain..

masa majlis menyambut menantu ni, aku mekap sendiri je..
sbb mekap mase nikah & kenduri aritu aku xbpe suke...
nasib la mse majlis menyambut menantu ni aku x alah lg...huhu..

pakej pelamin, baju kat kenduri menyambut menantu ni aku amek dgn abg tiri aku...
lama xjumpa abg aku ni, nak nikah baru jumpa blik...sbb mak kami da xde, abg aku duk dgn ayh dia,.aku duk dgn ayh aku..






No comments:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...