Tuesday, August 5, 2014

Deco Meja Makan

dulu blog aku ni url dia
http://mellyzghani.blogspot.com

sekarang aku tuko jd
http://mellgan.blogspot.com

saje aku tuko..hihi
sekarang ase nk wt blog psl deco umh je...suke sgt bc pasal deco..
tapi umh aku, umah bujang je pun..sewa plak tu..
umah 4 bilik, 2 bilik air, 2 tingkat..
aku duk sorg, win x? hahahaha
best wooo duk sorg..tenang!!

ok ni aku nk citer psl meja makan plak...
aku bli kat TD Furniture Canning Garden.

tgk deco ats ni...sebenarye nk cari lilin merah, tp xjumpe kt ipoh ni..klo jupe pun xbknan..xmenepati yang aku nak...
table runner pun mase ni xjpe yang aku nak..
npk kosong kan?

pastu aku g kk home deco kt jalan kuala kangsar, npk yg atas ni...
alahai cantik...tp nk beli  set kt atas ni mcm rugi cz aku da bli mcm kt pic atas sekali tu..
so aku......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku beli manik  (manik ke org pggil?) merah itam tu kt kk home deco..
aku tmbah, baru npk cantik cikit...
ni pic close up...hihi
bunga tengah & lilin aku beli dekat SSF..
plate tu xsilap aku beli dkt ikea...

No comments:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...